Asociatia pentru Prevenirea si Combaterea Fraudelor (APCF)
Sos. Bucuresti -Ploiesti ,nr. 19-21, sector 1, Bucuresti
contact@apcf.ro
În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (GDPR), vă informăm cu privire la modul în care APCF colectează, utilizează și protejează datele dvs. personale atunci când accesați platforma noastră de cursuri online sau cu prezenta fizica.
1. Categorii de date prelucrate
Pentru furnizarea serviciilor noastre, putem colecta și prelucra următoarele categorii de date:
• Date de identificare: nume, prenume, adresă de domiciliu (dacă este necesar pentru facturare).
• Date de contact: e-mail, număr de telefon.
• Date de plată: detalii privind tranzacțiile efectuate (nu stocăm datele cardului bancar, acestea fiind procesate prin intermediul unui procesator de plăți securizat: Netopia).
2. Scopurile și temeiurile prelucrării
Datele personale sunt prelucrate în următoarele scopuri:
• Furnizarea și administrarea cursurilor online (temei: executarea contractului dintre părți).
• Facturare și gestionarea plăților (temei: obligație legală).
• Trimiterea de comunicări comerciale și oferte personalizate (temei: consimțământul utilizatorului).
• Respectarea obligațiilor legale (ex. păstrarea documentelor contabile).
3. Perioada de stocare a datelor
Datele personale vor fi păstrate:
• Pe durata contractuală a furnizării serviciilor.
• Ulterior, conform obligațiilor legale (ex. facturile trebuie păstrate timp de 10 ani).
• Pentru marketing, până la retragerea consimțământului.
4. Drepturile utilizatorilor
Conform GDPR, aveți următoarele drepturi:
• Dreptul de acces la datele dvs.
• Dreptul de rectificare a datelor inexacte.
• Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”).
• Dreptul la restricționarea prelucrării.
• Dreptul la portabilitatea datelor.
• Dreptul de opoziție la prelucrarea datelor pentru marketing.
• Dreptul de a depune o plângere la ANSPDCP (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal).
Pentru exercitarea acestor drepturi, te poti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, catre Asociatia pentru Prevenirea si Combaterea Fraudelor, CUI:33555547, cu sediul social in Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr.19-21, Et.6,sector 1 sau email: contact[at]apcf.ro.
Aveti posibilitatea de a sesiza oricand catre ANSPDCP
https://www.dataprotection.ro/?page=contact pentru incalcarea drepturilor legata de prelucrarea datelor personale si puteti reclama nerespectarea drepturilor garantate de legislatia aplicabila.
5. Transferul datelor
Datele dvs. nu vor fi transferate către terțe părți fără consimțământul dvs., cu excepția cazurilor impuse de lege (ex. autorități fiscale) sau a colaborării cu furnizori de servicii IT, procesatori de plăți sau alte entități necesare pentru derularea activității.
6. Securitatea datelor
Adoptăm măsuri tehnice și organizatorice pentru protejarea datelor personale împotriva accesului neautorizat, pierderii sau alterării acestora.
Pentru orice solicitare privind protecția datelor cu caracter personal, ne puteți contacta la [e-mail comerciant].
7. Procesarea plăților online
Pentru a vă oferi opțiunea plății online, folosim platforma de procesare plăți NETOPIA PAYMENTS. Atunci când optați pentru plata online, veți fi redirecționat către platforma NETOPIAPAYMENTS, în care vi se vor solicita anumite date personale în funcție de metoda de plată aleasă-spre exemplu,datele de card(numărul cardului,numele & prenumele deținătorului cardului,data expirării și codul de securitate de pe spatele cardului). Aceste date sunt folosite strict pentru procesarea plății prin intermediul platformei NETOPIA PAYMENTS și nu ne sunt comunicate.
În anumite situații, putem transmite direct către platforma NETOPIAPAYMENTS o serie de informații cu privire la tranzacție, anume: valoarea tranzacției,număr de telefon si adresa e-mail (dacă acestea au fost completate în contul clientului). Pentru a putea asigura urmărirea tranzacțiilor și decontarea plăților, NETOPIAPAYMENTS ne furnizează rapoarte cu privier la plățile pe care le încasăm. Aceste rapoarte pot include date personale ale plătitorilor (nume,prenume,e-mail,nr. telefon,adresa billing).NETOPIAPAYMENTS ne transmite aceste date ca parte a serviciilor de procesare a plăților. În cazul în care apar probleme legate strict de procesarea plății dvs., veți putea fi contactat în mod direct de către reprezentanții NETOPIA PAYMENTS pentru soluționarea acestora. Platforma NETOPIA PAYMENTS prelucrează datele dvs. personale în calitate de operator independent pentru procesarea plății online. Puteți consulta mai multe detalii despre politica acestora de prelucrare a datelor dvs. personale colectate în vederea procesării plății aici: https://netopia-payments.com/nota-de-informare-gdpr-platitori